Monday, December 1, 2014

Interviu recomandat: Avort forever

Sursa: Interviu Adriana Radu

"Eu sunt născută în '89 şi ştiu despre o parte din lucrurile legate de interzicerea avortului de la mama mea. De ce crezi că informaţiile despre asta vin mai mult pe căi personale - mi-a povestit mama, mi-a povestit bunica etc. - decât pe căi instituţionale? Adică, de ce n-am învăţat despre asta la şcoală, la istorie?



Mihaela: În primii ani de după 1989 am încercat să vorbesc despre asta şi am descoperit că femeile nu doresc să împărtăşească experienţa cu privire la interzicerea avortului. Aş putea să spun ce cred eu, dar ar fi nesemnificativ. Rezerva femeilor victime ale decretului cu privire la trauma, context şi consecinţele ei este o decizie individuală şi majoritară ce trebuie respectată. Cât despre absenţa subiectului din cărţile de istorie ... cred că acesta este un simptom al alunecării contemporane către politici ce restrâng drepturile femeilor. O reafirmare a convingerii ca femeile sunt în primul rând reproducătoare, şi apoi au talente, spirit, minte, abilităţi, voinţă, simţire."





CITESTE IN CONTINUARE AICI


No comments:

Post a Comment